Wycieczki szkolne

W naszym gimnazjum od pięciu lat odbywają się kilkudniowe wycieczki. Po raz pierwszy wyjechaliśmy w 2004 roku w polskie Tatry. Odwiedziliśmy wtedy także Wieliczkę i Kraków. Rok później wyruszyliśmy w Karkonosze zatrzymując się w Szklarskiej Porębie. W trudnych warunkach zdobywaliśmy najwyższy szczyt tamtej części Sudetów - Snieżkę. Zwiedziliśmy Pragę i Liberec. W 2006 roku podziwialiśmy piękną Wisłę, z której wywodzi się nasz skoczek Adam Małysz. Z Wisły wyruszyliśmy do Brna odwiedzając niezwykłe jaskinie w Morawskim Krasie. Przechadzaliśmy się również po szerokich ulicach Wiednia podziwiając jego monumentalne budowle. W ubiegłym roku wędrowaliśmy po Pieninach, pływaliśmy po zalewie Czorsztyńskim, zwiedzaliśmy zamki na skałach polskich i węgierskich. Kluczowym punktem naszej wycieczki był Budapeszt.

Tym razem wyruszamy w innym kierunku niż dotychczas - jedziemy nad polskie morze. Przekroczymy granicę i pojedziemy do największego lunaparku w Niemczech. W drodze powrotnej zwiedzimy Berlin wraz z piękną starówką i najwyższym punktem widokowym - wieżą telewizyjną.